دکتر جواد پی سپار جراح زیبایی

دکتر جواد پی‌سپار

نمونه کار مینی لیفت صورت

نمونه کار لیفت صورت دکتر جواد پی سپار جراح زیبایی

نمونه کار جراحی مینی لیفت صورت دکتر جواد پی سپار

 زیباجوی عزیزمون بعد از مشاوره زیبایی با دکتر پی سپار تصمیم به انجام جراحی مینی لیفت صورت و بلفاروپلاستی پلک بالا  گرفتند. که در مرکز لیزر خوزستان توسط دکتر جواد پی سپار جراح زیبایی و پلاستیک انجام شد.و نتیجه آن را مشاهده می کنید.

نمونه کار جراحی مینی لیفت صورت دکتر جواد پی سپار

 زیباجوی عزیزمون بعد از مشاوره زیبایی با دکتر پی سپار، برای رفع خطوط لبخند ،  افتادگی لپ ها و زاویه سازی تصمیم به انجام جراحی مینی لیفت صورت گرفتند. که در مرکز لیزر خوزستان توسط دکتر جواد پی سپار جراح زیبایی و پلاستیک انجام شد.و نتیجه آن را مشاهده می کنید.

نمونه کار مینی لیفت صورت دکتر جواد پی سپار

 لیفت صورت این قدرت را دارد که یکی از چشمگیرترین تحولات در زمینه زیبایی را ایجاد کند. 

 در روش های لیفت صورت اختلافات زیادی وجود دارد. نکته اصلی این است که هر روش مختص به صورت بیمار انتخاب می شود. به عنوان مثال ، برخی از بیماران ممکن است نیاز به سفت شدن گردن برخی دیگر گونه ها و … نیاز داشته باشند. 

یکی از مهمترین جنبه های هر لیفت صورتی پرداختن به لایه SMAS است. سیستم آپونوروتیک عضلانی سطحی یا SMAS ، یک لایه عمیق فیبر عضلانی در زیر پوست است. از آن به عنوان عضله و بافت پشتیبانی کننده صورت استفاده می شود. SMAS به جای اینکه فقط پوست سطحی را محکم کند که باعث ظاهری غیرطبیعی می شود, لایه ای از بافت عمیق تر صورت را بلند می کند و نتیجه طبیعی تر و ماندگار تری بدست می آید.

مینی لیفت چیست؟

در رابطه با روش مینی لیفت صورت ( Mini face lift) می توان عنوان نمود که این روش زیباسازی پوست ، زیر شاخه ای از جراحی پلاستیک صورت به شمار می رود که به کمک آن می توان چین و چروک ناشی از گذر زمان در صورت را به طور موثری از بین برد. و همچنین ظاهری طبیعی ایجاد کرد. در مینی لیفت صورت (Mini face lift) لیفت یا بالا کشیدن صورت به روش راحت و کم تهاجمی انجام می شود.

مینی لیفت صورت به طور کلی روی بیمارانی انجام می شود که نگرانی نسبتاً جزئی در ناحیه دو سوم پایینی صورت بخصوص فک و گونه هایشان و همچنین چین های بینی (خطوط بین بینی و دهان) دارند.

کاندیداهای ایده آل برای مینی لیفت افرادی هستند که فقط نیاز به تقویت یا بالا بردن پایین صورت و در اطراف گونه ها و فک دارند. روی پیشانی یا چشم تأثیر نمی گذارد. بهترین زمان ۴۵-۵۵ سال است. اما، بیماران جوانتر و مسن تر هم در کلینیک مرکز لیزر خوزستان به دکتر پی سپار مراجعه کرده اند که با مینی لیفت مشکلشان حل شده است.