دکتر جواد پی سپار جراح زیبایی

دکتر جواد پی‌سپار

تفاوت جراحی لیفت صورت و لیفت با نخ
هنگام مقایسه لیفت با نخ و لیفت صورت، شما از سیب و پرتقال صحبت می کنید - نه سیب و سیب! دکتر جواد پی سپار، جراح پلاستیک و زیبایی با 40 سال سابقه، می گوید هیچ جایگزینی در مورد جراحی لیفت صورت وجود ندارد. با ظهور "لیفت صورت غیر جراحی" با استفاده از نخ - به لطف تبلیغات در رسانه های اجتماعی - ما شاهد افزایش بیمارانی هستیم که به دنبال اطلاعاتی در مورد لیفت با نخ به عنوان جایگزینی برای جراحی لیفت صورت هستند.
آیا آنها واقعاً به نتایج یکسانی می رسند؟
دکتر جواد پی سپار

متخصص جراحی داخلی و زیبایی

عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

  • جراحی بینی ( رینوپلاستی )
  •  جراحی لیفت صورت، جراحی زیبایی پلک ( بلفاروپلاستی )
  • پیکر تراشی (جراحی شکم ( ابدومینوپلاستی )، ساکشن شکم ، پهلو و بازو)
دکتر جواد پی سپار

در اینستاگرام با ما باشید…

عکس قبل و بعد بیماران، فیلم نحوه انجام جراحی و توضیحات و سوالات بیماران

فهرست

فهرست مطالب

تفاوت جراحی لیفت صورت و لیفت با نخ

دکتر جواد پی سپار : تفاوت جراحی لیفت صورت و لیفت با نخ

اخیراً، بیماران در مورد یک روش نسبتاً جدید به نام “لیفت با نخ” می پرسند. گاهی اوقات پس از خواندن در یک مجله یا آنلاین می پرسند که چگونه “لیفت صورت  با نخ ” با حداقل تهاجم می تواند ظاهری جوان تر با هزینه کمتر نسبت به جراحی لیفت صورت داشته باشد. هنگامی که لیفت با نخ را در مقابل لیفت صورت در نظر می گیریم، به یادگیری اندکی در مورد هر روش کمک می کند.

قبل از بررسی مزایا و معایب لیفت با نخ، می‌توان با درک اساسی از چیستی لیفت با نخ و همچنین برخی اطلاعات اولیه در مورد جراحی لیفت صورت شروع کرد.

نمونه جراحی زیبایی پلک پایین توسط دکتر جواد پی سپار از بین بردن پف و چروک زیر چشم به همراه لیفت کامل صورت و رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی) - نمونه کار دکتر جواد پی سپار

لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ از بخیه‌های موقتی که در زیر پوست در نواحی شلی پوست قرار می‌گیرد استفاده می‌کند تا یک لیفت ظریف در صورت ایجاد کند. بر خلاف لیفت صورت، این بخیه ها به جای برداشتن دائمی پوست اضافی، پوست را به سمت بالا آویزان می کنند که یک اثر ظریف “کشیده به عقب” ایجاد می کند.

این اثر برای چشم قابل مشاهده است اما به درجه لیفتی که با لیفت صورت به دست می آید نمی رسد. توجه به این نکته مهم است که لیفت با نخ تنها چند میلی متر بلند می شود و نتایج آن بین شش تا هجده ماه طول می کشد.

نتایج نیز موقتی هستند، زیرا بخیه ها پس از چند ماه حل می شوند. در حالی که در جای خود قرار دارند، پاسخ درمانی طبیعی بدن را فعال می کنند. و کلاژن را به نواحی تحت درمان هدایت می کنند. و در نتیجه بهبودهای ظریفی را در رنگ پوست، خطوط ریز و استحکام پوست ایجاد می کنند.

متوسط هزینه لیفت با نخ برای یک بیمار بالغ با افتادگی پوست متوسط بین 5 تا 10 میلیون تومان است. برای حفظ نتایج، درمان باید تکرار شود.

جراحی لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت یک روش جراحی است که ساختارهای زیرین بخش های میانی و پایینی صورت را سفت می کند. و پوست اضافی را از بین می برد. این می‌تواند جولینگ، افتادگی پوست و چین و چروک‌های عمیق را بهبود بخشد، که اغلب تا یک دهه اثر خود را به جای می گذارد.

لیفت صورت روند پیری را متوقف نمی کند، اما حذف دائمی پوست شل و سفت شدن ساختار زیرین صورت بسیار بیشتر از تعلیق موقت لیفت با نخ است. لیفت صورت اغلب با لیپوساکشن گردن برای حذف وزن اضافی از قسمت پایین صورت و همچنین بهبود چین های بینی در کناره های دهان / بینی همراه است. هزینه متوسط برای لیفت صورت بسته به تکنیک مورد استفاده می تواند از 50 تا 90 میلیون تومان متغیر باشد.

لیفت پایین صورت نمونه کار دکتر پی سپار

چرا دکتر جواد پی سپار لیفت با نخ را ارائه نمی دهد؟

  • نتایج:
    نتایج از نظر برداشتن کامل پوست اضافی و لیفت ساختارهای زیرین قابل مقایسه نیستند
  • طول عمر:
    لیفت صورت می تواند چندین سال نتایج قابل توجهی ارائه دهد. لیفت با نخ بهبود ظریفی را برای 6 تا 18 ماه ارائه می دهد.
  • هزینه:
    لیفت صورت می تواند با ماندگاری در طول یک دهه مقرون به صرفه تر از لیفتینگ مکرر با نخ باشد.
  • سوابق کاری:
    همه درمان ها خطراتی را به همراه دارد، اما عوارض جانبی لیفت با نخ می تواند شامل فرورفتگی پوست، بیرون زدگی نخ های قابل مشاهده زیر پوست، شلی مکرر، عفونت، عدم تقارن صورت و درد مکرر باشد. کلینیک ما بیماران لیفت با نخ را با گرانولوما و بریدگی هایی که نیاز به برش دارند، با موفقیت های متفاوت درمان کرده است. ما نمی‌توانیم به‌طور قابل اعتمادی نتیجه عمل را پیش‌بینی کنیم، همانطور که می‌توانیم لیفت صورت را انجام دهیم. همچنین داده های بلند مدتی برای نخ هایی که برای جراحی لیفت صورت وجود دارد وجود ندارد.
نمونه کار دکتر پی سپار جراح زیبایی اهواز - لیفت صورت
دکتر جواد پی سپار جراح زیبایی
اشتراک گذاری مقاله
دکتر جواد پی سپار جراح زیبایی
عضویت در خبرنامه

برای دریافت آخرین مطالب وبسایت دکتر جواد پی سپار، ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید .

دکتر جواد پی سپار جراح زیبایی